Seuravaatteiden verkkokauppa

Poksille on laadittu yhteistyössä Bellabitin kanssa oma verkkokauppa, josta pääset tilaamaan itsellesi seuravaatteita! Verkkokaupan etusivulla on listattuna tärkeitä ohjeita mm. logopainoihin liittyen, joten lue ohjeet huolella ennen tilauksen tekemistä!

Tilausta tehdessäsi valitse ostoskoriin haluamasi tuotteet, lisää omat tiedot ja merkitse kommenttikenttään "lisätietoja" minkä logo vaihtoehdoista haluat painettavan ja jos haluat esimerkiksi omakustanteisen lisäpainatuksen. Bellabit on sinuun yhteydessä kun tuotteet ovat valmiina noudettaviksi Rahkeentieltä. Maksa tuotteet noudon yhteydessä paikan päällä kassaan tai pyydä halutessasi lasku.

Verkkokaupan tuotteiden lisäksi vanha suosikki Layback huppari on edelleen tilattavissa suoraan Bellabitin kautta sähköpostitse!

Mikäli sinulle tulee mitä tahansa kysyttävää tilaukseen liittyen niin ole yhteydessä Jennyyn tai Bellabitin Iinaan! Voit myös käydä Bellabitin liikkeessä sovittamassa ja katsomassa tuotteita ennen tilauksen tekemistä.

Bellabit:
Iina Kostamo